
Wskazówka
Portal do samodzielnej zmiany hasła
Rejestracja
Działanie jednorazowe, jeżeli wykonałeś już rejestrację danych
przejdź do Krok 1
Aby umożliwić zresetowanie hasła, musimy zebrać pewne informacje, które umożliwią weryfikację tożsamości. Nie użyjemy ich do przesyłania spamu — chcemy tylko zapewnić większe bezpieczeństwo konta. WERYFIKUJE DANE Działanie jednorazowe
Krok 1
wprowadzenie danych do zmiany hasła
Aby samodzielnie zmienić hasło należy kliknąć na poniższą przycisk
ZMIENIAM HASŁO
W polu „Identyfikator użytkownika” należy podać swój adres email w formacie j_kowalski@elsta.pl oraz przepisać kod wyświetlany na ekranie (wielkość liter nie ma znaczenia).

Krok 2
wybór metody weryfikacji użytkownika
Jeżeli w systemie wprowadzone są poprawne dane kontaktowe, wskaże 3 możliwe sposoby weryfikacji użytkownika, wybierz jedną z nich:
- Wysłanie wiadomość SMS z kodem weryfikacyjnym na numer komórkowy
- Kontakt telefoniczny na podany numer komórkowy
- Kontakt telefoniczny na służbowy (stacjonarny) numer telefonu skonfigurowany przez administratora.

Krok 3
Weryfikacja użytkownika
Wybranie metody weryfikacji użytkownika spowoduje konieczność uzupełnienia numeru telefonu lub adresu email (w zależności od wyboru użytkownika).
Po wprowadzeniu numeru telefonu lub adresu email system wyśle wiadomość z kodem weryfikacyjnym. Kod weryfikacyjny należy wprowadzić w formularzu.
UWAGA! Jeżeli kod weryfikacyjny nie zostanie dostarczony można wykonać ponowną próbę wysłania kodu lub skontaktować się z Działem IT w celu ręcznej zmiany hasła.

Krok 4
Zmiana hasła użytkownika
Po poprawnej weryfikacji użytkownika system pozwoli na wprowadzenie nowego hasła.
Należy wprowadzić nowe hasło zgodnie z przyjętymi w spółce zasadami haseł:
Hasło musi zawierać przynajmniej po jednym znaku z każdej grupy:
